Severina Vučković je Pivovarna Laško najela za kampanjo piva Laško Zlatorog v petih državah bivše Jugoslavije. Kampanja pa pravzaprav predstavlja dvolitrsko plastenko piva Laško Zlatorog. Severina se tako sprehodi mimo barskega pulta in izreče slogan »Jako dobro pivo«.
Kampanja pa ni namenjena Sloveniji, saj kot prvo dvolitrske plastenke piva Pivovarna Laško ne misli plasirati pri nas (na teh trgih pa je že prisotna), kot drugo pa, ker so pri nas predstavili akcijo »Flaško nazaj v Laško« (Flaško nazaj v Laško za čistejše okolje-oglas by Pivovarna Laško). V Sloveniji tako stavijo na ekologijo, po Balkanu pa na količino. Ali bo kampanja uspešna pa tako ali tako pokaže čas.
Kampanjo je pripravila agencija Luna /TBWA v kateri so 12, 17 in 25 sekundni oglas. Vse tri si lahko ogledate spodaj.
https://www.youtube.com/watch?v=-c-IWS-p4PE
https://www.youtube.com/watch?v=dZ6pHOmdWRQ
https://www.youtube.com/watch?v=1Rf_z-kPD2o