Promocijsko umeščanje izdelkov v TV program je regulirano v 26. členu Zakona o avdiovizualnih medijskih storitvah in v Splošnem aktu o promocijskem umeščanju izdelkov in sponzoriranju.
Oba akta tako urejata kdaj mora biti na zaslonu prikazan znak P v belem krogu. Promocijsko umeščanje izdelkov je dovoljena oblika oglaševanja pri katerem podjetje ustvarjalcu video vsebin, da njihov izdelek umesti v oddajo.
Takšne oddaje so lahko v kinematografska dela, filmi (tudi igrano-dokumentarni), nanizanke, nadaljevanke, športne oddaje ter razvedrilne (zabavne) oddaje.
Ne sme pa se takšno oglaševanje pojavljati v informativnih, verskih, izobraževalnih, mladinskih ter otroških oddajah. So pa tudi omejitve glede samega oglaševanja, saj se kot oglas ne sme pojaviti nekaj kar ne sme biti oglaševano.
Na to, da gre za promocijsko umeščeno vsebino mora biti gledalec oz. gledalka opozorjen z znakom P, ki mora biti viden vsaj 30s na začetku oddaje, po vsaki prekinitvi z oglasi ter na koncu.
Pomembno pa je to, da se ustvarjalci programov lahko odločijo za umeščanje, ki ni zajeta s tema aktoma. Gre namreč za blago in storitve zanemarljive vrednosti, kot so npr. rekviziti in nagrade, ki so brezplačno priskrbljeni.
Nekaj več pojasnil je tukaj. Prijavo kršitve pa lahko podate na APEK, Stegne 7, 1000 Ljubljana ali info.box(at)apek.si