Fox Internation Channels (FIC) od 9.2.2015 z enotno strategijo za vseh svojih 126 kanalov FOX izven ZDA, ki dosegajo 244 milijonov gledalcev v 126 državah in 33-ih jezikih.
Raziskava, ki jo je leta 2014 izvedel Phoenix Marketing International, kaže, da je v okviru opaznosti blagovne znamke in trdnosti blagovne znamke, FOX št. 1 na svetu. S 95 odstotki opaznosti blagovne znamke, premaguje vse ostale. FOX raste tudi na Balkanu. FOX Slovenija je znotraj ciljne skupine starih med 18 in 49 let, v lanskem letu povečala svoje občinstvo za več kot dvakrat.
Poenotili so torej sámo blagovno znamko, ki je v vedno bolj razdrobljenem okolju precej pomembna za prepoznavnost. Že lani so začeli z globalnim uveljavljanjem predvajanja hitov istega dne, kot je bila premiera v ZDA. Na ta način so na mednarodni ravni imeli 20% rasti.
Hernan Lopez, predsednik in direktor FOX International Channels je povedal: »FOX je izjemen zaradi svoje sposobnosti, da ponuja gledalcem po vsem svetu najboljše oddaje na svetu in jih predstavi prvi, preden bi jih lahko videli kje drugje. Sposobnost, da predstavimo najboljši izbor prvi, je definicija blagovne znamke FOX, zaradi česar nam je toliko gledalcev zvestih.«
Krassimir Nikolov, SVP COO za srednjo in vzhodno Evropo, FIC, pa je dodal: »Naslednji pomembnejši globalni FOXov datum bo v maju, ko bo na sporedu psihološka grozljivka “Wayward Pines” in Balkan bo zopet del tega velikega televizijskega dogodka.«
Nova strategija blagovne znamke FOX pa vključuje tudi utrditev vseh strani FOX na Facebooku izven ZDA v eno samo globalno skupnost, kar bo popeljalo stran blagovne znamke FOX na najvišje število več kot 17 milijonov oboževalcev. Globalizacija bo omogočila vsakemu uporabniku na lokalnem tržišču, da bo dobil ciljno kombinacijo vsebin FOX, ustvarjenih na lokalnem tržišču, FOXovih globalnih oglasnih sporočil in kratkih pregledov vsebine njihovih globalnih hitov.