Diggit, slovenska konferenca o digitalnih komunikacijah bo 4.6.2015 potekala že četrtič in v večernih urah bodo drugič podeljene zlate in velike nagrade Diggit. Šestnajst tekmovalnih kategorij, v katerih so se lani za nagrade prvič potegovala digitalna orodja, kanali, strategije in druge digitalne rešitve, sta letos dopolnili še kategorija šport in trgovina. Kategorijo finančne storitve pa je strokovna žirija skupaj z organizatorji dopolnila še z možnostjo prijav rešitev s področja zavarovalništva in bančništva.
Kategorije za katere bo v letu 2015 podeljena Zlata nagrada Diggit so:
1. Avtomobilska industrija
2. B2B
3. Drogerija
4. Farmacija
5. Finančne storitve, zavarovalništvo, bančništvo
6. Hrana & pijača
7. IT & telekomunikacije
8. Izdelki in storitve za otroke
9. Izdelki za dom
10. Javni sektor
11. Mediji & zabava
12. Moda
13. Neprofitne organizacije (brezplačna prijava)
14. Prodaja
15. Storitve
16. Šport
17. Trgovina
18. Turizem
Kategorije Velikih nagrad Diggit (izbere žirija med vsemi prijavljenimi deli za Zlate nagrade Diggit) v letu 2015 pa so:
1. Digitalna inovacija
2. Digitalna strategija
3. Digitalno oglaševanje
4. Družbeni mediji
Dela bo ocenjevala desetčlanska žirija pod vodstvom predsednice Tjaše Kolenc Filipčič iz Zavarovalnice Triglav. Ostali člani žirije pa so Saša Leben, Publicis; Špela Žorž, Grey; Tina Cipot, Lidl; Dejan Vlaisavljević, Zadrga; Jože Šulman, Innovatif; Matevž Klanjšek, Celtra; Marjan Novak, Marketing magazin; Mitja Jereb, TSmedia in Peter Curk, Renderspace.