Diggit 2015, ki se je odvil 4.6.2015 je postregel tudi nagradami. Tako je veliko nagrado za digitalno inovacijo prejela Zavarovalnica Triglav za delo »Virtualni poleti Planica 2015«, veliko nagrado za digitalno strategijo pa Atlantic Grupa in Droga Kolinska za ekosistem spletne pojavnosti Donat Mg. Renault Nissan Slovenija je prejel veliko nagrado za oglaševalsko kampanjo »Twingospodične «, Telekom Slovenije pa veliko nagrado za akcijo »Itak Moč besed« v kategoriji družbenih medijev.
Podeljenih pa je bilo tudi 12 zlatih nagrad Diggit. V kategoriji finančnih storitev, zavarovalništva in bančništva sta bili podeljeni dve zlati nagradi. Prejeli sta jo Nova KBM za oglaševalsko akcijo »Živim lajf/teden skozi Zlatkove oči«, drugo pa Zavarovalnica Triglav za digitalno rešitev »Virtualni poleti Planica 2015«. Prav tako sta bili dve zlati nagradi podeljeni v kategoriji trgovina. Prejela sta jo Mercator za strategijo »Mesec dobrih del – radi delamo dobro« in Mimovrste za mobilno aplikacijo mimovrste=). V kategoriji hrane in pijače je nagrado dobila Atlantic Grupa za mobilno aplikacijo Donat Mg Moments. V kategoriji IT in telekomunikacije Telekom Slovenije za spletni vtičnik Moč besed. V kategoriji izdelkov za dom je zlato nagrado za spletno mesto REX KRALJ dobila Impakta Les. Center RS za poklicno izobraževanje je prejel zlato nagrado v kategoriji javnega sektorja za spletno mesto Moja izbira. Med neprofitnimi organizacijami pa Nacionalni inštitut za javno zdravje za spletno stran Nacionalnega inštituta za javno zdravje. Zlato nagrado v kategoriji storitev je prejelo podjetje GEN-I za spletno mesto Poceni elektrika. V kategoriji turizem pa Zavod Znanje Postojna spletno mesto Muzej krasa.