McDonald’s se je v Švici odločil ponoviti lanskoletno “Signature” akcijo, ki vključuje chef-created burger s katerim delno ciljajo tudi na trg gourmet razreda.
Lani je McDonald’s predstavil “Signature” linijo v kateri je bil burger poimenovan The Prime s ceno 10.5€. Burger in preostale jedi pa je ustvaril popularen TV kuhar René Schudel. Schudel tudi tokrat sodeluje z McDonald’som.
Letošnja linija “Signature” pa prinaša 180g The Classic burger s švicarskim govejim mesom, solato ledenko, paradižniki, čebulo in posebno majonezo, ki jo je ustvaril Schudel. The Classic burger stane 9.90 CHF oz. 9.5€ v meniju pa 13.90 CHF oz. 13.3€.
Na voljo je tudi Chicken Club, ki vsebuje piščančja prsa, slanino iz Liechtensteina, solato, rdečo čebulo, aioli ter paradižnikovo omako. Cena pa je ista kot za The Classic burger. Pozabili pa niso niti na 100% Swiss Country Fries, ki je postrežen s Smoky Tomato omako, ki je prav tako Schudelova kreacija. Krompirček kot samostojna jed stane 4.50 CHF oz. 4.3€, v meniju pa ga dobiš kot doplačilo 1 CHF oz. 0.96€.