Simobil je ob svoji 10. Obletnici delovanja predstavil medijsko akcijo Pravo življenje na pravi strani. Večina se najverjetneje spomina oglasa ob 20.00 na POP TV in Kanalu A, ki sta se predvajala simultano a z nekoliko drugačnega pogleda na svet.
Rezultati kampanje pa so pripeljali do večji prepoznavnosti družbe Simobil, z njo pa so predstavili tudi cilj, ki je zadovoljiti uporabnika. Kakšen je nabor anketiranih sicer ni znano, znani pa so rezultati 48% večji obisk spletne stani Simobil, 33% več obiskovalcev v njihovih centrih. 27% jih je razmišljalo o spremembi operaterja, 22% pa je to priporočilo drugim.
Koliko pa je takšna kampanja stala pa najverjetneje ne bomo nikoli izvedeli, a zgolj predvajanje na dveh TV postajah v prime timu ne more biti ravno poceni.
Za osvežitev spomina in predstavitev na kakšen način Simobil tekmuje z Mobitelom si oglejte video spodaj.