Eurostar, eden od prevoznikov, ki z vlaki vozijo po Eurotunnelu (tunel pod Rokavskim prelivom), bo po 20-ih letih uvedel nove vlakovne kompozicije. Vlaki Eurostar e320 so bili predstavljeni lani, Eurostar pa jih bo v komercialno uporabo dal predvidoma decembra 2015.
Eurostar je naročil 17 vlakovnih kompozicij, vsaka od njih pa vsebuje 16 vagonov od tega jih je 6 Standard Premier/Business Premier, ostali pa so Standard Class. Vsaka od 400m dolgih vlakovnih kompozicij bo lahko peljala 900 potnikov, kar je 20% več kot obstoječi Eurostar vlaki, ki naenkrat lahko prepeljejo 750 potnikov (vseh teh vlakov je 28). Eurostar e320 pa bo dvignil tudi hitrost vožnje, saj je maksimalna hitrost 320 km/h.
Vlakovne kompozicije Eurostar e320 bodo opremljene z brezplačnim Wi-Fi-jem po vseh vagonih. Novi Wi-Fi portali pa bodo potnikom ponujali različne sveže informacije vključno z vremenom.
Pozabili niso niti na USB in električne priključke, saj bo vsak sedež imel tudi to. Novi ergonomični sedeži bodo imeli tudi lučko in mizico. Precej več prostora bo za prtljago in osebe na invalidskih vozičkih.
Kar se tiče varnosti. Eurostar e320 je opremljen z regenerirajočim zavornim sistemom, reostatičnim zavornim sistemom ter pnevmatičnim zavornim sistemom. Vagoni so opremljeni s po posebnim gasilnim sistemom, vrata so ognjevarna, zagotovljeno pa je tudi avtonomno delovanje 30 minut po izpadu električne energije v tunelu.
Ker bodo z novimi vlaki lahko pokrili več kilometrov je Eurostar že maja letos odprl nove proge in tako ne vozi zgolj več iz Londona v Pariz, Bruselj in Lille, ampak tudi v Provanso, kjer se na poti ustavi v Lyonu, Avignonu in Marseillu. Decembra 2016 pa bodo vzpostavili tudi povezavo z Amsterdamom in vmesnimi postajami v Antwerpnu, Rotterdamu in Schipholu.
Več.