EasyJet bo testiral hibridna letala, saj pri nizkocenovnem prevozniku želijo zmanjšati enega ključnih stroškov in to je gorivo. Z vključitvijo hibridnih letal v floto bi zmanjšati stroške goriva za do 24 milijonov £ oz. 31.6 mio €, saj bi privarčevali okoli 50.000 ton goriva, hkrati pa bi zmanjšali tudi emisije.
Po ocenah EasyJeta med vožnjo po letališki stezi letalo porabi okoli 4% goriva in prav tukaj vidijo možnost zmanjšanja stroškov z uporabo vodikovih celic. EasyJet namreč želi z vodikovimi celicami zamenjati pomožno napajalno enoto (auxiliary power unit – APU) in turbino na repu letala. Na glavnih kolesih letala bi bili nameščeni elektromotorji s katerimi bi pilot lahko upravljal letalo, ko je to na tleh, na vrh trupa letala, pa bi bili nameščeni tudi fotovoltaični paneli, ki bi baterijo polnili med letom.
Kot edini stranski produkt takšne proizvodnje energije je čista voda, ki bi jo EasyJet lahko uporabljal za polnjenje rezervoarja z vodo na letalu. Takšno vodo pa bi lahko uporabljati kot vodo za splakovanje stranišča, pa tudi kot vodo za potnike, saj gre za popolnoma čisto vodo.
https://www.youtube.com/watch?v=DTuBNoE0MYs