Avtomobilski salon v Ženevi je tako kot vedno postregel s kopico konceptov vozil, nekateri so bolj nekateri manj posrečeni. Kot vedno pa proizvajalci predstavijo konceptna vozila s katerimi kažejo oziroma postavljajo trende na področju oblikovanja, udobja, varnosti in učinkovitosti.
Volkswagen je tako predstavil T-Cross Breeze, je SUV z odprto streho. Opel GT koncept nima ogledal, saj se slika s pomočjo kamer projicira na majhnih zaslončkih, elektrokromatsko vetrobransko steklo pa sa samodejno uravnava količino svetlobe, ki jo prepušča, tako da sonce ne slepi potnikov.
Nissan Qashqai in X-Trail Premium imata vidna karbonska vlakna, Goodyear pa je predstavil kroglasto pnevmatiko poimenovano Eagle 360, ki bo omogočala enostavno manevriranje, z vozilom pa je povezana prek elektromagnetnega polja.
Nekaj konceptov iz preteklosti so celo prodali, nekateri so bolj futuristični
Toyota i-Road
Toyotin koncept i-Road je že sorazmerno blizu realizaciji. Gre za neke vrste križanca med avtomobilom in motornim kolesom, idealno prevozno sredstvo prihodnosti v mestih, ki so zasičena z vozili. Kljub temu da je konceptni avtomobil izredno majhen in lahek, pa bi bil veliko varnejši od motornega kolesa zaradi svojega močnega zunanjega oklepa in sistema opozarjanja.
Volkswagen XL1
Gre za konceptno vozilo,ki so ga pri Volkswagnu celo že uspeli preliti v proizvodnjo. Kljub temu da si ta avtomobil zaradi visoke cene v tem trenutku lahko privoščijo predvsem izbranci, je to avtomobil prihodnosti, saj na 100 kilometrov vožnje porabi le 0.9 litra dizelskega goriva.
Mercedes-Benz BIOME
Ideja projekta BIOME je, da bi v prihodnosti avtomobile lahko vzgojili. Največja posebnost tega avtomobila naj bi bilo posebej gojeno biovlakno in naravni materiali, iz katerih naj bi bil avtomobil zgrajen.
Leteči avtomobili Terrafugia
V podjetju Terrafugia pa so prepričani, da prihodnost pripada letečim avtomobilom. Tako že nekaj let razvijajo vozila, ki bi bila primerna za vožnjo po cesti in po zraku. Avtomobili z visokozmogljivimi propelerji bi omogočali navpično letenje in dosegli hitrost najmanj 200 kilometrov na uro. V podjetju so ustvarili že več prototipov, vendar zaenkrat je serijska proizvodnja še precej daleč.
Foto: Volkswagen, Nissan, Toyota, Mercedes-Benz, Opel, Goodyear