TLC je televizijski program, ki sodi v družino programov Discovery Networks in Discovery Networks CEEMEA, ki pokriva države Srednje in Vzhodne Evrope, Bližnjega vzhoda in Afrike se je v juniju odločil prenoviti grafično podobo. Gradili so jo iz idejnega koncepta in slogana “OMG with heart”.
TLC je ključno vlogo torej dodelil emojijem, ki bodo umeščeni tako v tele¬vizijske vsebine kot tudi ostala gradiva, kanale in platforme. Nova celostna grafična podoba gradi na dveh ključnih vrednotah blagovne znamke TLC, to pa sta presenečenje in čus¬tva. V paket nove korporativne identitete spadajo tudi osvežen logo živahnih barv in emojiji.
Paul Welling, starejši vodja programskega oddelka pri Discovery Ne¬tworks CEEMEA je povedal: »TLC obstaja peto leto in je trenutno številka ena v kategoriji zabavnih programov za žensko občinstvo povsod v regiji CEEMEA, na svetovni ravni pa najširše dostopen program, ki v pretežni meri nagovarja ženske. Poleg obstoječega občinstva bomo pritegnili tudi mlajšo generacijo in s tem povečali doseg TLC-ja.«
Zelo pomembno vlogo v kampanji nosijo socialna omrežja, kjer bodo gledalci TLC-ja izzvani, naj svoja čustva in doživljanja TLC-jevih vsebin izrazijo na zabaven način. Na vsebinski ravni se bo kampanja vrtela okoli ključnih tematskih stebrov programa TLC, ti pa so poroke, hrana, družina & odnosi, medicina, potovanja k sebi, šokantna telesa in neobičajni zmenki. Z novo preobleko prihajajo na TLC tudi sveže sezone najbolj priljubljenih TLC-jevih od-daj, kot sta Mojster za torte in Poročena z obleko, gledalci pa se lahko veselijo tudi premier razburljivih novih serij, kot so Redke bolezni, Moja odvečna koža, Samski očka išče … in Zaljubljeni debeluhi.