Telekom Slovenije je z junijem 2016 ukinil blagovno znamko Itak, saj so ob predstavitvi paketa Dogaja iz družbe sporočili, da bodo ponudbo za mlade odslej predstavljali pod krovno blagovno znamko.
Blagovna znamka Itak je bila lansirana leta 2008, še pod družbo Moditel d.d., njen segment pokrivanja pa so bili mladi stari od 15 do 31 let. Znamko Itak so ustvarili v agenciji Pristop in je med drugim prejemnica nagrade Netko 2009, Superbrands 2009, leta 2015 pa je na festivalu SOF postala tudi blagovna znamka leta. Telekom Slovenije tako poleg blagovne znamke Mobitel, ki jo je ukinil leta 2013, z letom 2016 ukinja še eno prepoznavno blagovno znamko, Itak.
Kako naprej?
Kot rečeno Telekom Slovenije z junijem 2016 blagovno znamko Itak ukinja. Prvi korak so storili 7.6.2016, ko so predstavili paket Dogaja (Paket Dogaja pri Telekomu Slovenije je namenjen mladim in za 16.95€ vključuje 10GB prenosa podatkov, ostalo po porabi, a ne več kot 4€) in preimenovali paket Džabest 250 v paket Hej. So pa pri Telekomu Slovenije povedali, da na mlade, kljub temu, da jih bodo sedaj nagovarjali zgolj s pomočjo krovne blagovne znamke, ne bodo pozabili. V okviru pobude #MočBesed so pričeli s povsem novo kampanjo, ki bo nadgradnja kampanje »Ne objavi, kar te lahko gnjavi«.
Ukinitev blagovne znamke so v družbi pojasnili takole: »Dejstvo je, da se vedno večji delež mladih odloča za mobilne pakete iz naše redne ponudbe, prav tako je vedno večji delež mladih do 31. leta vključen v paketa Modri in Modri Plus, ki združujeta fiksno in mobilno komunikacijo, ob tem pa v enem paketu omogočata več mobilnih številk. Mladi se racionalno odločajo za ponudbo, ki v danem trenutku na eni strani čim bolj ustreza njihovim komunikacijskim potrebam, hkrati pa je tudi cenovno ugodna, saj gre za skupino uporabnikov, ki je cenovno izrazito občutljiva.« in hkrati dodali, »komunikacija, ki bo namenjena mladim, bo še naprej prilagojena tonu, načinu razmišljanja in temam, ki so mladim blizu.«