Diggit, slovenska konferenca o digitalnih komunikacijah bo 14.6.2016 potekala že petič. Tako kot lani se bo Diggit 2016 odvil v Grand Hotelu Union v Ljubljani, kjer bodo postregli z zanimivimi predavanji, okroglimi mizami in seveda tekmovanjem za velike in zlate nagrade Diggit.
Letos se za velike in zlate nagrade Diggit poteguje 62 del. Med agencijami so največ del prijavile agencije Publicis (11), AV Studio (10) in Renderspace (9), med naročniki pa Lidl Slovenija (3). Agencije in naročniki so dela lahko prijavili v osemnajst tekmovalnih kategorij. Največ prijav beleži kategorija avtomobilska industrija (10), sledita kategoriji finančne storitve, zavarovalništvo, bančništvo (8) in neprofitne organizacije (8), nato hrana in pijača s sedmimi prijavami in trgovina s šestimi prijavami.
Nagrade Diggit bodo podelili na večernem dogodku, čez dan pa bodo potekala predavanja in okrogle mize. Posebej za Diggit bo spregovoril Mark Tungate, direktor in urednik Epica Awards. Prvič bo v Sloveniji nastopil predstavnik omrežja LinkedIn Ian Hurlock. O trendih tretjega vala mobilnega poslovanja bo spregovoril James Chandler, vodja mobilnega poslovanja pri Mindshare. IAB Europe pa bo spregovoril digitalni strokovnjak, soustanovitelj in direktor FreshMail ter predsednik sveta IAB za pridobivanje digitalnih znanj Pawel Sala.
Na eni od okroglih miz pa bodo o prednostih in posebnostih delitvene ekonomije spregovorili predstavniki Uberja, prevozi.org in Bolha.com. Več o samem programu si lahko preberete tukaj.