5. Diggit 2016, ki se je danes 14.6.2016 odvil v Grand Hotelu Union v Ljubljani je poleg predavanj drugič postregel tudi s tekmovalnim programom Diggit. Na tekmovalni del se je prijavilo 62 del in žirija pod vodstvom Manje Gradišek iz NLB je izbrala 11 zlatih in 4 velike nagrade Diggit ter ena posebna omemba.
Velike nagrade
Veliko nagrado za digitalno inovacijo sta prejeli agencija Renderspace in Telekom Slovenije za aplikacijo Daljinec +, ki je prejelo tudi zlato nagrado v kategoriji finančne storitve, zavarovalništvo in bančništvo. Veliko nagrado za digitalno strategijo sta prejela Saatchi & Saatchi ter Hofer trgovina za projekt FerFud. Slednje delo je prejelo tudi zlato nagrado v kategoriji trgovina. Agencija Sonce.net in BMW Group Slovenija pa sta prejela veliko nagrado za oglaševalsko kampanjo Mini potep. Za upravljanje Facebook skupnosti Lidl Slovenija pa je Lidl Slovenija osvojil veliko nagrado v kategoriji družbenih medijev.
Zlate nagrade
V kategoriji avtomobilska industrija je nagrado prejela agencija Mediodrom z Renault Nissan Slovenija, in sicer za digitalno strategijo Z.E. taxi. Agencija Enki je za svojo spletno mesto Enki prejela zlato nagrado v kategoriji B2B. V kategoriji finančne storitve, zavarovalništvo in bančništvo sta zlato nagrado prejela Renderspace in Nova KBM za oglaševanje na socialnem omrežju NKBM Sveta Vladar – Gladko bančništvo.
V kategoriji hrana in pijača sta slavila Renderspace in Droga Kolinska s spletnim videom Roylet. AV Studio ter Gorenje sta v kategoriji izdelki za dom zlato nagrado prejela za digitalni dogodek Bine, božična večerja in vi – v živo. V kategoriji javni sektor je nagrado prejela agencija Enki skupaj z JP Vodovod in Kanalizacija za spletno mesto Primavoda.
Fundacija Chariyo, ustanova za digitalno dobrodelnost je prejela zlato nagrado v kategoriji neprofitnih organizacij za spletno mesto Chariyo. AV Studio je z Rokometnim klubom Gorenje Velenje prejel tudi zlato nagrado v kategoriji Šport za spletni video Flashmob rokometni klub Gorenje Velenje. Projekt FerFud je prinesel zlato nagrado agenciji Saatchi & Saatchi ter Hofer trgovini. Agencija Enki, pa je slavila tudi v kategoriji Turizem, kjer je skupaj z Mestno občino Ljubljana prejela nagrado za spletno mesto Green Ljubljana.
Posebna omemba
Prvič se je žirija Diggita odločila za posebno omembo za inovativen način izrabe medija. Te omemebe je bil deležen Danes je nov dan, inštitut za druga vprašanja, in sicer za vsa tri prijavljena dela: Čas je za. Janez Janša, Prostovid in Žar brez utvar.