Nova Rembrandtova slika je bila predstavljena v Amsterdamu, a ne gre za sliko, ki jo je ustvaril nizozemski mojster iz 17-ega stoletja, ampak jo je naredil 3D tiskalnik s pomočjo skupine analitikov, razvijalcev in umetnostnih zgodovinarjev.
Sliko poimenovano the Next Rembrandt je oglaševalska agencija J Walter Thompson za klienta ING Bank razvijala 18 mesecev. Za reprodukcijo Rembrandtovega sloga so s pomočjo posebne programske opreme ter sistema za analizo obraza analizirali vseh 346 njegovih slik.
Podatke so vnesli v 3D tiskalnik, ki je na platno nanesel 13 slojev UV bave in tako ustvaril teksturo podobno Rembrandtovi. Končna slika je obsegala več kot 148 milijonov pik.
Izvršni kreativni direktor v agenciji, Bas Korsten je za The Guardian povedal, da cilj ni bil ustvariti pravo Rembrandtovo sliko, ampak spodbuditi pogovor tem kako so lahko podatki in tehnologija vključeni v umetnost.