Mondelēz International, ki ga v Sloveniji najbolj poznamo kot proizvajalca čokolad Milka, je objavil svoje Poročilo o napredku skrbi za blaginjo, za leto 2015 v katerem so presegli zastavljene cilje in si zastavili še bolj stroge cilje za leto 2020.
Platformo Skrb za blaginjo je Mondelez predstavil leta 2013, v njej pa se je osredotočil na štiri področja in to so: trajnostni razvoj, zdravi prigrizki, partnerstvo s skupnostmi in varnost.
Na področju trajnostnega razvoja so za 19% na tono zmanjšali emisije toplogrednih plinov, kar je bolje od zastavljenih 15%. Zmanjšali so bo energije v proizvodnji za 11% na tono, kar je manj od zastavljenih 15%. Za 48.500 ton so zmanjšali količino embalaže, kar je za leto 2015 več kot dvakrat več od zastavljenega cilja. Za 17% na tono so zmanjšali porabo vode, za kar 70% na tono pa so zmanjšali količino neto odpadkov.
Na koncu leta 2015 je Mondelez 21% kakava pridobil iz trajnostnih virov, prav tako je 90 % palmovega olja, ki ga je podjetje kupilo, imelo dokazilo o poreklu.
Na področju Zdravi prigrizki so dosegli cilj glede povečanja posamezno pakiranih izdelkov za nadzor porcij za 25 %. Prav tako so dosegli cilj (25%) glede povečanja deleža polnozrnatih žit in to 5 let pred zastavljenim ciljem. Žal pa še šepajo na področju zniževanja natrija in nasičenih maščob v bistvenih kategorijah kot so piškoti. Na koncu leta 2015 so se količine natrija in nasičenih maščob znižale v celotnem portfelju za 1 % oz. 2 %, plan do leta 2020 pa je znižanje za 10%.
Eden od projektov je tudi prestavljanje nalepk s kalorijami na sprednjo stran pakiranja. Na koncu leta 2015 jim je to uspelo na 68 % proizvodnega portfelja podjetja.
Na področju varnosti je vseh 150 proizvodnih objektov v lasti podjetja je prejelo certifikat 22000 Fundacije za certificiranje varnosti živil, ki je del priznane Globalne iniciative za varnost živil.
Na področju partnerstva skupnostmi so dodali tri nove prepoznavne programe, ki so namenjeni otrokom in njihovim družinam v Mehiki, Južni Afriki in Združenih državah.
Irene Rosenfeld, predsednica in izvršna direktorica podjetja: »Odkar smo predstavili platformo Skrb za blaginjo, smo dosegli stabilen napredek pri doseganju zastavljenih ciljev. Dobri rezultati iz leta 2015 in naši novi cilji trajnostnega razvoja do leta 2020 promovirajo stvari, za katere se zavzemamo, in ki dodatno krepijo našo željo, da postanemo vodilno svetovno podjetje, v segmentu zdravih prigrizkov.«