Lojtr’ca domačih je Lidlov razpis namenjen mladim podjetnikom obrtnikom in proizvajalce butičnih slovenskih izdelkov. Razpis se je zaključil 11.11.2016, odziv pa je bil precejšen, saj se je prijavilo skoraj 300 pridelovalcev in predelovalcev s skoraj 500 različnimi izdelki.
Ob zaključku razpisa Lojtr’ca domačih je Andrej Vouk, direktor nabave v Lidlu Slovenija povedal: »Prijavitelji so dokazali, da smo Slovenci ustvarjalen in podjeten narod, ki si želi priložnosti in jih zna tudi z izkoristiti. Posebej smo se razveselili dejstva, da večina izdelkov izkazuje ekskluzivnost, inovativnost in kreativnost njihovih ustvarjalcev, hkrati pa ohranjajo slovensko tradicijo ter odraža trajnostno naravnanost ter pozornost do okolja.«
Spomladi 2017 že na trgovskih policah
Strokovna komisija (sestavljali so jo Andrej Vouk, Mojca Mavec ter Tomaž Kavčič) je končala pregled in preizkusila vse prijave, ki so prispele na razpis Lojtr’ca domačih ter v ožji krog uvrstila tiste, ki so najbolj presenetile. Največ prijavljenih del sodi v prehrambno kategorijo v kateri so se znašle prijave od domačih štrukljev z različnimi nadevi do pikantnih omak, mesnih in mlečnih izdelkov, peciva in sladic, sokov iz avtohtonega slovenskega sadja ter vin različnih vinorodnih okolišev, testenin, medu, marmelad in drugih namazov. Med drugimi izdelki pa so prijavili npr. leseni izdelki, kot so igrače, uhani in namizne družabne igre, dekorativni izdelki iz sivke in soli, nogavice, kape, šali iz čiste volne, naravna kozmetika, so le nekateri izmed njih. Prvi izdelki bodo na policah Lidlovih trgovin spomladi 2017.