Tomaž in Ema sta nov kuharski duo, ki bo nastopal v novi istoimenski kampanji družbe Lidl Slovenija (od 6.2.2017 naprej). Tomaž Kavčič je že znan obraz Lidla, mala Ema pa je še novinka, a je že nastopala in sicer v oglasu za Tomaževo zadnjo kuharsko knjigo.
Kampanja Tomaž in Ema torej zamenjuje kampanjo Tomaž vs. Mate, ki jo je Lidl Slovenija pripravljal v sodelovanju z Lidl Hrvaška. Spreminja pa se tudi koncept, saj bosta Tomaž in Ema starše nagovarjala, da v kuhinjo povabijo tudi svoje otroke in tako skupaj ustvarijo gurmanske mojstrovine.
Tomaž tudi v vlogi mentorja
Tomaž Kavčič se bo po lanskoletnem enakovrednem boju z s kuharskim kolegom tokrat preizkusil kot mentor Emi, skupaj pa bosta dokazala, da je kuhanje lahko otročje lahko. Tomaž je o svoji novi vlogi povedal: »Zdi se mi prav, da starši otroke povabijo v kuhinjo in tako na mlajše generacije prenašajo kuharsko znanje in tudi družinske recepte. Kuhinja je srce vsake družine, ki nas vse združi, v njej se delijo izkušnje, za mizo, ob hrani pa se razvijajo pomembne debate.«
Recepti, napotki, triki
Tomaž bo v televizijskih oglasih in Lidlovih katalogih vsak teden razkril kakšen zanimiv recept, Ema pa bo poskrbela za napotke in trike, tako da bo v kuhinji šlo vse kot po maslu. Vsake toliko pa bo Tomaž pripravil posebno zbirko receptov kjer se mu bo pridružila tudi Ema, ki bo priskrbela tise otročje lahke. Prvi oglas si že lahko ogledate v tem članku (Oglas Tomaž in Ema – Lidl Slovenija z novo oglaševalsko kampanjo, ki pravi, da je kuhanje lahko otročje lahko).