Letališče Ljubljana po lanskem nekoliko turbulentnem letu letos beleži rast, po besedah poslovodnega direktorja družbe Fraport Slovenija, Zmaga Skobirja je v prvih treh mesecih letošnjega leta število potnikov zrastlo za blizu 20%. Dobre rezultate je pripisal predvsem prihodu novih prevoznikov oz. vzpostavitvi dodatnih linij ter rasti pri Adrii.
Ob predstavitvi novega potniškega terminala, ki bo zgrajen do leta 2020 in bo skupaj s starim omogočil od 2.5 do 3 mio potnikov letno je povedal, da na Brnik prihajata še dva nova nizkocenovna letalska prevoznika. Enega smo letos že dobili in to je Transavia, ki povezuje Amsterdam in Ljubljano.
In katera dva nova letalska prevoznika dobimo na Letališče Ljubljana?
Za Uporabno stran je Zmago Skobir potrdil, da je eden Dniproavia, ki bo s 50-sedežnim letalom Embraer E145 povezoval ukrajinski Kijev (KBP) ter Ljubljano (LJU). Dniproavia letalske katre že prodaja, leteti naj bi začeli 27.6.2017, med Kijevom in Ljubljano pa bodo leteli trikrat tedensko (torek, četrtek in sobota). Glede drugega prevoznika pa je povedal, da prihaja iz »Nemčije, severne Nemčije«. Glede na to, da Düsseldorf sodi v pokrajino Severno Porenje-Vestfalija, tam pa ima sedež Eurowings bo najverjetneje šlo za to nizkocenovno družbo. Eurowings v letu 2017 izvaja precej močno širitev na področju Hrvaške, saj odpirajo povezave z letališč Dubrovnik, Split, Zadar, Pula in Osjek. Tako da ne bi bilo nič nenavadnega, če bi na Brnik res prišel Eurowings. Lahko bi sicer šlo tudi za TUI fly Deutschland, ki ima sedež v mestu Langenhagen, ki pa je še nekoliko bolj na severu Nemčije, a TUI fly ne sodi med nizkocenovne prevoznike.
Kater bo tretji letošnji novi nizkocenovni letalski prevoznik, ki bo iz letališča Brnik vzpostavil letalsko povezavo bomo najverjetneje izvedeli precej kmalu, saj se špica sezone nezadržno bliža.