McDonald’s (McDonald’s Corp.) je po 41-ih letih končal partnerstvo z olimpijskimi igrami. Oglaševalsko pogodba je sicer predvidevala sodelovanje do leta 2020, a Mednarodni olimpijski komite je sporočil, da McDonald’s tri leta pred rokom končuje partnerstvo.
Olimpijskim igram se je McDonald’s prvič pridružil leta 1868, sponzor pa je bil od leta 1976. Kljub odhodu je McDonald’s potrdil, da bo tudi prihodnje leto na zimskih olimpijskih igrah v Pyeongchang ostal domači sponzor.
Razlog naj bi bili vedno višji stroški in upad gledanosti dogodka po TV-ju
Silvia Lagnado. Vodja marketinga pri McDonald’s Corp. je povedal: »Pretehtali smo priložnosti in aspekte našega poslovanja in v sodelovanju z MOK-om odločili svoje napore usmeriti v druge cilje.«
McDonald’s je bil eden izmed top sponzorjev olimpijskih iger in ti skupaj prispevajo več kot 1 milijardo $ v štiriletnem ciklu. Kljub temu, da strošek McDonald’sa ni znan naj bi se ta v preteklem obdobju gibal okoli 25 mio $ na leto od 100 mio $ v štiriletnem obdobju, kar vključuje tako poletne kot zimske igre. McDonald’s bo tako kot še marsikatero drugo podjetje več kot očitno ljudi nagovarjal mimo MOK-a, saj kot kaže ocenjujejo, da bo to precej ceneje.