Kdo gleda The Biggest Loser Slovenija? Glede na rezultate včerajšnje premierne oddaje je več kot očitno, da ena ciljna skupina prevladuje med gledalci šova The Biggest Loser Slovenija na Planet TV.
Kdo je torej v največji meri gledal šov?
Glede na raziskavo AGB Nielsen Media Research, ki je bila opravljena za ogled v živo in z zamikom za isti dan. V ciljni skupini gledalk v starosti od 18 do 54 let je šov The Biggest Loser Slovenija dosegel 10.08 % rating, delež te ciljne skupine pa je bil 26.14. To je bila v svojem terminu predvajanja najbolj gledana zabavna oddaja.
Zaključek je torej, da bo šov v precej večjem odstotku gledal nežnejši spol. Glede na komentarje na Twitterju je temu poč 100% pritrditi, tviti pa so imeli zelo podoben skupni imenovalec, to je bila lakota. 🙂
Človek bi mislil, da ogled #BiggestLoserSlo prepreči lakoto, ampak ne, jaz bi zdajle en sladoled. ?
— Irena Sirena (@IrenaSirena) October 9, 2017