Robert Kranjec in hčerka Pika sta ambasadorja kampanje Ponosni na svoje barve, ki jo je slovenska blagovna znamka Aero predstavila po njenem lanskoletnem ponovnem prihodu na trg. Aero je namreč po stečaju leta 2015, predlani kupila družba Brevillier Urban & Sachs GmbH & CO KG, ki je lastnica blagovne znamke Jolly in ponovno oživila proizvodnjo.
Za Aero, kot slovensko blagovno znamko z več kot 70-letno tradicijo in gospodarsko družbo, ki stoji za njo je družbena odgovornost zelo pomembna. Ambasadorja Aera, Robert Kranjec in Pika Kranjec sta dobila nalogo, da ustvarita umetnino, ki bo kasneje šla na licitacijo, izkupiček pa bo namenjen v dobrodelne namene. Robert in Pika sta ustvarila drevo življenja, ki je kasneje na licitaciji doseglo vrednost 3.000€. Aero je nato zbrana sredstva doniral Zvezi prijateljev mladine Ljubljana Moste Polje.
Robert in Pika pa sta v sklopu kampanje Ponosni na svoje barve od konca junija 2018 prisotna na posebni omejeni izdaji Aero barvic, ki so dostopne v knjigarnah in prodajalnah DZS po Sloveniji.