Digitalna agencija iPROM je širokemu naboru inovativnih digitalnih oglasnih formatov dodala iPROM Shake Ad, ki je primerno namenjen mobilnim napravam, saj v oglasne kreative vnaša dinamiko s pomočjo žiroskopa in/ali accelerometrom.
iPROM Shake Ad je oglasni format, ki spodbuja večjo interakcijo z uporabniki, omogoča večjo vključenost in posledično boljšo predstavitev določenih funkcionalnosti izdelka. Kljub temu, da je format primarno namenjen mobilnim napravam, saj imajo te vgrajen žiroskop in/ali accelerometer, pa so pri iPROM-u pomislili tudi na računalnike. Tam funkcijo »pretresi« nadomešča funkcija »podrsaj«, sprememba oglasne kreative pa se izvede s klikom.
Prvi, ki je nov oglasni format vključil v digitalno oglaševanje, je bila blagovna znamka Volkswagen za oglasno kampanjo Polo – Slovenski avto leta 2018. Uporabniki so lahko s tresenjem spreminjali barvo avtomobila Polo. Tako so lahko avto videli v svoji najljubši barvi.
Kako oglas izgleda v praksi lahko preverite TUKAJ. Najbolje kar z mobilnim telefonom.