Število spletnih nakupov po svetu strmo narašča, kar predstavlja nove izzive za poštne operaterje in distribucijska podjetja. Ta količina pa se v prazničnem času t.j. novembra in decembra še krepko poveča. Zato pri Pošti Slovenije poziva k pravočasnemu naročilu spletnih nakupov ter pravočasni oddaji pisemskih pošiljk in spletnih naročil v predprazničnem času.
Nekaj številk, tako za občutek
Kot so sporočili iz Pošte Slovenije je bilo v celotnem lanskem notranjem poštnem prometu prenesenih dobrih 239 mio navadnih naslovljenih pisemskih pošiljk, v mednarodnem prometu pa 14,6 milijona pošiljk (pošiljke, ki prispejo iz tujine, in pošiljke, ki so v tujino poslane). Decembra lani je bilo v notranjem prometu prenesenih 14% več naslovljenih pisemskih pošiljk v primerjavi z ostalimi meseci v letu, medtem ko je bilo v mednarodnem prometu teh pošiljk za približno 50% več. Promet paketnih pošiljk pa je v novembru in decembru višji za dobrih 12%, te pa zaradi volumna zahtevajo dodatne logistične prilagoditve.
Na Pošti še dodajajo, da so izvedla vrsto aktivnosti, da bodo kar najbolje pripravljena na to obdobje in da bodo pošiljke naslovnikom dostavila v najkrajšem času.
Na pozabite na pravočasno naročilo v spletni trgovini in pravočasno oddajo prazničnih čestitk
Ker se dostavni časi v prazničnem in predprazničnem času precej povečajo, še posebej tisti iz in v tujino, je zelo pomembno, da naročila v spletni trgovini oddamo pravočasno. Prav tako se v tem času poveča število pisemskih pošiljk, saj kljub njihovemu upadu, za praznični čas marsikdo že vedno pošlje božično in/ali novoletno čestitko.
Da bodo pošiljke prispele pravočasno pri Pošti Slovenije priporočajo, da pisma, razglednice in pakete naslovljene v Slovenijo oddate do 19. decembra. Pisma in razglednice naslovljene v tujino do 7. decembra, pakete pa do 30. novembra. Sicer se lahko dogodi, da pošiljka ne bo prispela pravočasno.