inOrbit 2019, največja regionalna konference digitalnega marketinga, bo letos potekala med 13. in 15. marcem v portoroškem konferenčnem centru Bernardin pod okriljem slovenske digitalne agencije Red Orbit.
5. inOrbit konferenca
Letos bo inOrbit konferenca potekala že peto leto zapored, potekala pa bo pod sloganom “Nova znanja, nove ideje za rast”. To pomeni, da se bo osredotočala predvsem na priložnosti za rast in razvoj poslovanja na digitalnih kanalih. Mojca Longar, organizacijska vodja dogodka inOrbit in Marketing Manager, Red Orbit je povedala: »Konferenca inOrbit bo letos v Slovenijo pripeljala govorce, ki so v samem vrhu strokovnjakov na področju digitalnega marketinga. K nam prihajajo tako digitalni eksperti iz globalnih gigantov kot tudi številni izjemni strokovnjaki iz manjših, tudi nišnih podjetij, ki sooblikujejo prihodnost marketinške stroke. Kakovosten program je tudi razlog, da v zadnjih letih beležimo izrazito povečanje udeležencev iz regije kot tudi iz zahodnoevropskih držav.«
Facebook, Google, Ikea, Booking.com, FedEx
Letos bodo kot govori na inOrbit konferenci nastopili tudi predstavniki globalnih digitalnih igralcev, kot so Facebook, Google, Ikea, Booking.com in FedEx. Predavali bodo: Lee Oden, TopRank Marketing; Leonardo Saroni, Booking.com; Arnoldo Cabrera, IKEA; Robert Craven, GYDA; Kevin Gibbons, Re:signal; John Collins, Intercom; Dennis Yu, BlitzMetrics; Sabella Holm, Reaktor; Cate Murden, Push.
Osrednjima konferenčnima dnevoma 14. in 15. marca, ki bosta razdeljena v tri sklope, bo letos dodan predkonferenčni dan, ki bo namenjen izključno delavnicam in deljenju poglobljenega znanja specifičnih področij s poudarkom na praktičnem delu v majhnih skupinah.