Aleja, novo nakupovalno središče, ki bo vrata v Šiški v Ljubljani poleg avtocestnega obroča odprlo 2020, bo ponudilo 80 različnih trgovin, od tega jih je SES oddal že 95%.
Skupaj bo na voljo 32.000 m2 prodajnih površin, od tega bo največjo zasedal Interspar. Kot je za Uporabno stran pojasnil Toni Pugelj, direktor nakupovalnega središča Aleja in direktor SES Slovenija, bo po velikosti sledil Müller, ki bo največji Müller v Sloveniji, nato pa H&M ter XYZ. Seznam trgovin, ki bodo v Aleji se nadaljuje takole: Hervis, MASS, Calzedonia, Max&Co., S.Oliver, S.Oliver Black Label, Comma, Tommy Hilfiger, Pandora, Intimissimi, SuperDry in Buzz. V Slovenijo bodo pripeljali tudi novo blagovno znamko, in sicer Sport Vision.
Pri SES-u so tako razkrili 17 trgovin, žal pa med njimi ni še gostinske ponudbe. To po besedah Tonija Puglja še zaključujejo. Aleja Šiška Ljubljana bo prvo nakupovalno središče v Sloveniji s pravo food court ponudbo. Raztezal se bo na 2.300 m2 površine, 800 m2 površine pa bodo predstavljale kavarne. Kavarn bo več in kot se je pohvalil Toni Pugelj, bodo to najboljše kavarne, ki jih imamo v Sloveniji. Food court bo povezan s 6.200 m2 veliko aktivno zeleno streho katere zvezdi bosta 300 metrov dolga tekaška steza ter pravo košarkarsko igrišče. Aktivna streha nakupovalnega središča Aleja Šiška Ljubljana bo odprta tudi izven obratovalnega časa nakupovalnega centra.
Pred nakupovalnim središčem Aleja pa bo tlačilna steza oz. krožni poligon za pumptruck. Ta bo imel dve stezi, manjšo dolžine približno 50 metrov in večjo dolžine približno 125 metrov.