Adria Airways je danes, 2.7.2019 podpisala pogodbo o sodelovanju z družbo Northern Aerotech, ki bo zagotavlja vzdrževanje celotne flote Adrie Airways. Ta obsega tri letala Airbus A319, dve letali Bombardier CRJ-700, devet letal Bombardier CRJ-900 in šest letal Saab 2000.
Linijsko vzdrževanje in v primeru nenačrtovanih okvar (AOG)
Pogodba pokriva linijsko vzdrževanje letal, ki se jih opravlja na dnevni bazi ter AOG recovery, ki predstavlja servis letala, ki zaradi okvare ali poškodbe ne more nadaljevati s poleti. Servisi se bodo izvajali v Ljubljani (LJU) in Luganu (LUG), kjer ima Adria Airways bazi. Kot je pojasnil direktor operative pri Adrii, Tadej Notersberg, za izvajanje tovrstnega vzdrževanja hangerji niso potrebni. Hkrati pa je na novinarski konferenci pojasnil, da so ob iskanju novega linijskega vzdrževalca iskali nekoga, ki bo lahko skrbel za vse tipe njihovih letal. Adria Tehnika, ki trenutno vzdržuje Adriina letala in jih bo še vse do konca avgusta, namreč nima certifikata za servisiranje letal Saab 2000, ki so se zadnja pridružila floti Adria Airways.
Sven Kukemelk, direktor Adrie Airways je ob podpisu pogodbe povedal: »Zelo smo zadovoljni, da smo sklenili tovrstno sodelovanje z družbo Northern Aerotech, ki nam zagotavlja storitve, popolnoma prilagojene strankam, z vso potrebno pozornostjo in v vseh situacijah. Prizadevamo si zagotavljati brezhibne storitve MRO, kajti varnost je pri nas na prvem mestu. Prepričani smo, da smo našli zanesljivega partnerja na področju MRO, ki bo zadovoljeval naše želje in potrebe.« Morten Schalls Joergensen, predsednik uprave družbe Northern Aerotech pa je dodal: »Sklenitev sporazuma o sodelovanju za zagotavljanje storitev, popolnoma prilagojenih strankam, s tako pomembnim naročnikom, kot je družba Adria Airways, je za nas velik korak in zato smo zelo ponosni. Potrjuje leta resnega dela in nenehne osredotočenosti na zagotavljanje prvovrstnih vodilnih storitev vzdrževanja, popravila in obnove (MRO).«
Na spletni strani danske družbe Northern Aerotech je zapisano, da so prisotni na 24-ih lokacijah po Evropi, Srednjem Vzhodu, Afriki in Aziji. Morten Schalls Joergensen je na konferenci pojasnil, da je bila družba ustanovljena leta 2009 z namenom zagotavljati posamezniku prilagojene storitve. Med kompetencami pa je navedel: Ryanair, Scandinavian Airlines (SAS), Island Air, Wizz Air, EasyJet in Smartwings.
Na servisu je le še eno letalo
Tadej Notersberg je za Uporabno stran pojasnil, da je trenutno operativna skoraj celotna njihova flota z izjemo letala Bombardier CRJ-900LR z registrsko oznako S5-AAL. Od Saabov pa so trenutno operativni štirje od katerih sta dva stacionirana v njihovi bazi v Luganu. Po podatkih portala FlightRadar24 je letalo S5-AAL prizemljeno že od 15. aprila 2019, ko je po letu na relaciji Copenhagen (CPH) – Ljubljana (LJU) ostalo na servisu. Prejšnji teden so pri Adrii pojasnili, da bodo težave, ki jih imajo z letali in pomanjkanjem posadk rešili do konca julija oz. začetka avgusta.