Netflix je objavil podatke za drugo četrtletje leta 2019, ki kaže, da je naročniška storitev videa na zahtevo dodala zgolj 2.7 milijona novih uporabnikov, v ZDA pa so celo prvič po letu 2011 zabeležili padec.
Od aprila do junija 2019 je Netflix načrtoval 5 milijona novih naročnikov, Wall Street pa 5.1 milijona, žal so se pri tem precej ušteli. 2.7 milijona novih uporabnikov je manj kot polovica od 5.5 milijona, ki so jih dodali v enakem obdobju lani. Tako ima Netflix zdaj (konec junija 2019) 151.6 milijona plačljivih naročnikov.
V ZDA padec, ostali del sveta z rastjo
V ZDA, kjer ima Netflix največjo penetracijo, je bil zabeležen padec 130.000 naročnikov, kar se je zgodilo prvič v zadnjih osmih letih (Q3 2011), ko se je Netflix poslovil od DVD-by-mail storitve in se posvetil spletnemu. Prav tako so za 2 milijona naročnikov zgrešili tudi načrte glede novih naročnikov na svetovni ravni, saj so pridobili 2.83 mio novih naročnikov. Nedoseganje ciljev in padec števila naročnikov v ZDA je precej zamajal delnice Netflixa, te so padle za 12%.
Padec bi lahko pripisali višji ceni naročnine
V Q2 2019 je Netflix v ZDA podražil naročnino za Standardni paket iz 10.99$ na 12.99$. Prav tako so naročnino dvignili v nekaterih državah Evrope, npr. Veliki Britaniji, Španiji, Franciji, Irskem in v Nemčiji. V poročilu so tako zapisali: »Our missed forecast was across all regions, but slightly more so in regions with price increases.« Hkrati so dodali, da konkurenca (HBO Now, Amazon Prime, Hulu, NBC Universal …) ni razlog takšne številke, bolj so okrivili Netflix Original produkcijo (Dead to Me, When They See Us, Murder Mystery and Always Be My Maybe), ki v Q2 ni generirala rasti, čeprav so bile vsebine zelo gledane. Adam Sandlersov Murder Mystery je bil najbolj gledan Netflix Original do zdaj, v prvih štirih tednih so si ga ogledali v 73 mio gospodinjstvih. Nova sezona Stranger Things pa se bo poznala šele v Q3 2019.
Kaj načrtujejo za Q3 2019?
Pri Netflixu so projekcijo novih uporabnikov za Q3 2019 v ZDA postavili pri 800.000, v vseh ostalih državah pa ocenjujejo, da bodo dobili 6.2 mio uporabnikov, skupaj torej 7 mio. To je več kot v Q3 2018, ko so dobili 6.1 mio €.