Air France je s napovedal nakup 60 novih letal A220-300 z opcijo dodatnih 30 letal in 30, ki bi jih pridobili s prevzemom. Tako bi Air France postopoma nadomestil letala Airbus A318 in A319 v svoji floti, ki so v povprečju stara 14.2 in 18.2 let.
Air France bo naredil več z manj in z manjšim ogljičnim odtisom
Air France-KLM skupina je konec julija 2019 sprejela nekaj strateških odločitev glede flote letal družbe Air France. S prenovljenim delom flote za kratke in srednje dolge lete, prva letala Airbus A220-300 naj bi dobili septembra 2021, bodo po besedah družbe nadaljevali transformacijo in zniževali ogljični odtis, kar bo ključno, da bodo ostali v samem vrhu. Naročilo za letala sicer še ni oddano, saj je bil podpisan le memorandum o razumevanju, a je precej visoka verjetnost, da bodo naročili vsaj 60 letal. Če bodo izkoristili vse kar predvideva memorandum, pa bi floto obogatili s kar 120 letali Airbus A220-300.
Air France Airbus A220-300
Air France bo z naročenimi letali Airbus A220-300 zamenjal letala A318 s 131 sedeži in letala A319 s 142 oz 143 sedeži. Letalo A220-300, ki je podaljšana različica A220-100, bo v različici, ki jo je naročil Air France sprejel 150 potnikov in lahko prelet 2.300 navtičnih milj.
Pri Air France so zapisali, da jim bo letalo A220 omogočilo zmanjševanje stroškov na sedež za več kot 10% glede na letala, ki jih bodo zamenjali. Prav tako na letalih obljubljajo več udobja, saj bodo sedeži imeli več prostora, prostori za ročno prtljago nad sedeži bodo večji, prehod bo širši, seveda pa bodo letala imela tudi Wi-FI.
Airbus A220 je sicer letalo, ki je bilo pred julijem 2018 znano pod imenom Bombardier CSeries (CS100 in CS300). Airbus je trenutno dobavil 71 letal tega tipa, in sicer z njim trenutno letijo družbe Swiss, airBaltic, Delta Air Lines, Korean Air in Air Tanzania.
Superjumbo Airbus A380 bo šel v pokoj do leta 2022
Poleg naročila precej zajetnega števila letal, so pri Air France podali še eno informacijo, in sicer datum upokojitve svojih sedmih preostalih letal Airbus A380, vsako sprejme po 516 potnikov. Air France je imel v floti 10 letal Airbus A380, a le pet jih je v njihovi lasti. Odločitev o prenehanju najemanja treh je bila sprejeta že prej, tako da zdaj najemajo le še dva. Ukinitev Airbusa A380 je bila le vprašanje časa, saj ta porabi med 20% in 25% več goriva kot nove generacije širokotrupnih letal in posledično v ozračje oddajo več CO2.
S čim bodo nadomestili A380?
Te odločitve upravni odbor skupine Air France-KLM še ni podal. Benjamin Smith, izvršni direktor skupine pa je povedal:
»These decisions support the Air France-KLM Group’s fleet competitiveness strategy. They follow the recent orders for A350s and Boeing 787s that Air France and KLM have placed. We are very pleased to work with Airbus to add the A220-300 to our fleet, an aircraft that demonstrates optimum environmental, operational, and economic efficiency. The selection of the Airbus A220-300 supports our goal of a more sustainable operation, by significantly reducing CO2 and noise emissions. This aircraft will also provide our customers with additional comfort on the short- and medium-haul network and will provide our pilots with a connected cockpit with access to the latest navigation technology. This is a very important next step in Air France’s transformation, and this evolution in Air France’s fleet underlines the Group’s determination to attain European airline leadership.«