Na ljubljanskem letališču je Adria Airways v poletnem voznem redu 2019 ponujala direktne lete na 16 različnih destinacij. Na Brniku redne lete tako trenutno zagotavlja 10 letalskih prevoznikov, ki ponujajo direktne lete na 12 destinacij.
S katerimi letalskimi družbami lahko poletite z Brnika?
Kot rečeno je na ljubljanskem letališču trenutno prisotnih 10 letalskih prevoznikov, to pa so: Aeroflot, Air France, Air Serbia, easyJet, Finnair, LOT Polish Airlines, Montenegro Airlines, Transavia, Turkish Airlines in Wizz Air. Kot je znano se Wizz Air z zimsko sezono poslavlja, ostali prevozniki pa bodo na Brniku ostali tudi čez zimo 2019/20.
Kam je iz Ljubljane trenutno možno leteti?
Brez letalskih povezav Adrie Airways je Ljubljana Airport povezan z 12-imi destinacijami in 14-imi letališči. V Amsterdam 5x na teden vozi Transavia, v Beograd 12x na teden Air Serbia, v Berlin (na Schönefeld) 3x na teden easyJet, v Bruselj 5x na teden Wizz Air, v Helsinke 5x na teden Finnair, v Istanbul 14x na teden Turkish Airlines, v London (na Gatwich) 4x na teden easyJet, (na Stansted) 8x na teden easyJet (na Luton) 4x na teden Wizz Air, v Moskvo 7x na teden Aeroflot, v Niš 2x na teden Air Serbia, v Pariz 7x na teden Air France, v Podgorico 3x na teden Montenegro Airlines in v Varšavo 7x na teden LOT Polish Airlines.
Kaj vemo, da prinaša zimski vozni red 2019/20?
Iz družbe Fraport Slovenija so že sporočili nekaj podrobnosti zimskega voznega reda na Brniku. Glede na lanskoletno zimsko sezono bo Air France število letov v Pariz iz 6 povečal na 13 na teden. Namesto z letalom Embraer 170, ki ima 80 sedežev, že celotno poletje letijo s 114 sedežnim Embraer 190. Kljub temu, da še poleti ni bilo tako načrtovano, bodo najverjetneje E190 kar ohranili. LOT bo frekvenco letov iz sedem dvignil na osem tedenskih letov. Namesto 80 sedežnega letala Embraer 170 in 78 sedežnega Bombardier DHC-8-400, LOT zadnje čase uporablja 118 sedežno letalo Embraer ERJ-195 in 82 sedežno Embraer ERJ-175.
Air Serbia na letih v Beograd je namesto letala ATR 72-500 začela pogosteje leteti z letaloma Airbus A319 in Boeing 737, ki imata 144 in 134 sedežev. Montenegro Airlines bo število tedenskih letov v Podgorico povečal iz štiri na pet. Aeroflot bo nadaljeval z uporabo letal Airbus A320 v 140 sedežni konfiguraciji. Turkish Airlines bo ohranil obseg letov, a pri njih je vse nekoliko bolj fleksibilno in lahko zaradi potreb uporabijo tudi večje letalo. Tako bodo npr. za jutranja (polet iz Ljubljane ob 9.10) leta 24. in 25. oktobra 2019 ter na večernih letih (polet iz Ljubljane ob 20.25 oz. 19.55) 2. in 3. novembra 2019 uporabili širokotrupno letalo Airbus A330-200, ki sprejme 250 potnikov.
Kaj bo z leti Adrie Airways?
Adria praktično ni letela že od torka, 24.9.2019. To pa posledično pomeni, da je bilo nemogoče leteti z njihovimi leti v Amsterdam, Bruselj, na Dunaj, Frankfurt, Kopenhagen, Manchester, München, Pariz, Podgorico, Prago, Prištino, Sarajevo, Skopje, Sofijo, Tirano in Zürich. Zdravko Počivalšek, minister za gospodarski razvoj in tehnologijo Republike Slovenije je včeraj, 30.9.2019 na novinarski konferenci po seji vlade povedal, da je Lufthansa zainteresirana za polovico teh linij. Žal pa ni povedal, kdaj bi prišlo do njihove vzpostavitve in katere bi bile te linije, čeprav je precej enostavno sestaviti seznam destinacij, ki bi bile za prevoznike najbolj zanimive.
S 4.11.2019 prihaja Brussels Airlines
Eno od Adriinih linij bo že v začetku zimske sezone 2019/20 prevzel Brussels Airlines. S 4.11.2019 bodo začeli leteti na liniji Bruselj – Ljubljana. Leteli bodo 6x na teden z letalom Airbus A319. Več podrobnosti pa TUKAJ.