Premium tonik Dialogue se je v novembru 2019 s predstavitvijo na Dvorcu Zemono pridružil ginu Monologue, ki je bil predstavljen v letu 2018. Oba sta plod sodelovanja kuharskega mojstra Tomaža Kavčiča ter podjetja Fructal in tako zaokrožata zgodbo v kategoriji pijač, ki je v trendu in beleži rast tako v svetu kot pri nas.
Lasten tonik je bil v načrtu že od začetka
Kot je pojasnil Goran Medić, direktor Fructala, je bil lasten tonik v načrtu že ob razvoju gina, a so najprej želeli razviti in pripraviti inovativen okus gina, temu pa je nato sledil še razvoj tonika. Dodal pa je:
Tudi tu smo, tako kot Tomaža Kavčiča za Monologue, poiskali ambasadorko, vrhunsko pevko, Danijelo Martinović, ki je poznana po celi regiji. Tu lokalni premium tonik ni na voljo, zato je Danijela kot zelo kreativna oseba idealna izbira za ambasadorko tonika Dialogue.
Dialogue Dry Bitter tonik in Dialogue Mediteranski tonik
Tako kot pri ginu se je razvoj tonika začel v Kavčičevi kuhinji. Skupaj s Fructalom so razvili premium tonik Dialogue z naravnim kininom, ki je brez dodanega sladkorja in konzervansov. Na voljo je v dveh okusih: Dialogue Dry Bitter tonik in Dialogue Mediteranski tonik. Tomaž Kavčič je povedal, da so želeli razviti okusa, ki se ujemata tako z Monologom kot z drugimi gini. Tako je Dry Bitter tonik bolj namenjen Monologu, Mediteranski tonik, ki vsebuje rožmarin, pomaranče in limonine lupine, pa je tisti, ki je namenjen tudi drugim ginom, predvsem pa je primeren za mešanje (t.i. long drinks).