Skupina Topdom te dni obeležuje 25 let delovanja, v lanskem letu so ustvarili 140 mio € prometa, kar predstavlja 5% rast v primerjavi z letom 2018. Sicer pa 34 trgovin, v katerih je moč najti vse »Za male in velike mojstre«, zaposluje približno 500 ljudi.
Topdom sledi trendom v gradbeništvu
Na slovenskem tržišču skupino Topdom sestavlja 13 podjetij že od leta 1994. Začetek vsega je bila kapitalska povezava šestih podjetij v Mrežo Trading. Pred 19-imi leti se je podjetje Center Ljubljana preimenovalo v Topdom, nato se je oblikovala Skupina Topdom. Pred 14-imi leti so se priključili največjemu evropskemu združenju trgovcev z gradbenim materialom, železnino in s sanitarno opremo Euro-Mat.
Daniela Brelih, direktorica podjetja Topdom je ob praznovanju četrt stoletja delovanja družbe povedala:
Na slovenskem trgu smo vodilni pri prodaji kritin, gradbenega materiala, fasadnih sistemov, barv in izolacij. Prav tako imamo tudi ostale izdelke za gradnjo, keramiko in kopalniško opremo. Sledimo trendom v gradbeništvu, kamor spadajo: ekološki princip, razvoj e-poslovanja, delo v prijaznem okolju, socialna varnost zaposlenih in varstvo okolja. Zato je naša vizija ostati največji ponudnik izdelkov za gradnjo in obnovo.
Želijo ostati največji in najboljši ponudnik izdelkov za gradnjo in obnovo
Kot so pojasnili pri Topdomu je njihov cilj širitev prodajnega programa, poudarek na izrisu kopalnic, osebnem pristopu in strokovnem svetovanju. Prav tako želijo širiti prodajna mesta po vsej državi. O viziji in nadaljnjih korakih družbe pa je Daniela Brelih dodala:
»Sledimo novemu znanju in trendom, ki jih narekujejo tehnološki napredki v gradbeništvu. Sodobni trendi v gradbeništvu so usmerjeni predvsem v varčnost, ekološkost in naravne materiale.«