Slovenske Železnice so septembra dobile svojo prvi električni vlak Stadler Flirt, ki nosi oznako SŽ 510-005/006. Tako kot pri dizelski različici Flirta, mora tudi ta skozi vsa ustrezna testiranja. Med njimi pa je seveda doseganje maksimalne hitrosti, ki je pri električni garnituri Stadler Flirt (SŽ 510/515) 160 km/h.
Testiranje hitrosti 160 km/h na relaciji Pragersko – Ptuj – Pragersko
Dizelska potniška garnitura Stadler Flirt (SŽ 610/615), ki je že prestala testiranja na slovenskih tirih, a še čaka na uporabno dovoljenje, dosega maksimalno hitrost 140 km/h. Električna garnitura Stadler Flirt (SŽ 510/515) pa dosega še višjo hitrost. Odsekov železniških prog na katerih lahko testirajo 160 km/h ni prav veliko. Testiranja na relaciji Pragersko – Ptuj – Pragersko so tako potekala prejšnji teden med 19. in 23.10. od 7.30 do 17.00.
Električni vlaki Stadler Flirt letos ne bodo vozili potnikov
Slovenske železnice so naročile 21 enopodnih večsistemskih električnih garnitur Stadler Flirt (SŽ 510/515). Do zdaj je v Slovenijo prišla le ena tovrstna garnitura, skupaj pa so za Slovenske železnice izdelane štiri. Kot so za Uporabno stran pojasnili na Slovenskih železnicah, v letu 2020 električnih potniških garnitur Stadler še ne bo v javnem potniškem prometu.
Dizelske pa bomo na tirih videli še letos
Drugače pa je z dizelskimi Stadler Flirt (SŽ 610/615) vlaki. Prvi DMV Flirt vlak Slovenskih železnic je v Slovenijo prišel marca. Z začetkom oktobra, ko sta prišla še dva, pa jih je v Sloveniji že 5 od skupno 21-ih. Torej, vseh 5, ki so del prve pogodbe iz aprila 2018. V sklopu pogodbene opcije podpisane maja 2019, pa so jih naročili še 16. Ko bo izdano uporabno dovoljenje, bodo Slovenske železnice lahko v promet vključile vseh pet dobavljenih novih dizelskih vlakov Stadler Flirt.
Foto: Miško Kranjec / Slovenske železnice