Digitalna agencija iProm je v decembru 2020 izdala 4. izdajo Slovarja digitalnih izrazov. Osvežena 4.0 različica obsega 700 izrazov, ki jih v vsakdanji komunikaciji uporabljajo strokovnjaki za trženje in digitalni marketing.
V tiskalni izdaji, na spletu in letos prvič tudi kot mobilna aplikacija
iPromov Slovar digitalnih izrazov je bil do zdaj dostopen v tiskani različici in na spletu. Od letošnjega leta pa je na voljo tudi v obliki mobilne aplikacije za Android OS in Apple iOS. Spletna različica slovarja uporabniku omogoča, da išče prevode in opise izrazov s pogovornim botom iPROM Digitalcheck ter prek klepeta tudi hitro in enostavno predlaga nove pojme za nadaljnjo obdelavo.
Simon Cetin, partner in ustanovitelj v iPROMu je o novi izdaji slovarja povedal:
Če kdaj, potem je prav letos, v času pospešene digitalizacije, iPROMov slovar postal se bolj pomemben pripomoček sodobnega strokovnjaka za trženje in oglaševanje. V njem sistematično povzemamo najobsežnejšo dostopno zbirko slovenskih izrazov s področja digitalnega marketinga in oglaševalske tehnologije. Prepričani smo, da bodo terminološko obdelani izrazi v sodobni in dostopni obliki igralcem v digitalnem svetu v industriji 4.0 omogočili lažje medsebojno komuniciranje.